قالیباف

حسام الدین آشنا که به مرد پشت پرده عملیات روانی دولت معروف شده؛ سریعتر از بقیه دولتی ها نگران سامانه کارانه قالیباف شده است.

به گزارش مشرق، محمدباقر قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اولین اولویت شما چیست، اظهار داشت: اولین اولویت ما تعهد به وعده اصلی‌مان یعنی ایجاد 5 میلیون شغل است.


وی با بیان اینکه ان‌شاالله با کمک کارآفرینان، پیمانکاران، تجار و نیروهای جوان خلاق‌مان کار تولید شغل و کالا را آغاز می‌کنیم، گفت: اگر این اتفاق بیافتد، به این معنا است که ما توانستیم در وهله اول جوان‌هایمان را به کار بگیریم و همچنین توانستیم 5 میلیون ازدواج به پا کنیم.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: با ایجاد 5 میلیون شغل همچنین می‌توانیم 5 میلیون نفر را از خطر آسیب‌های اجتماعی و 5 میلیون خانواده را از دغدغه‌مندی نجات دهیم.

قالیباف با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه دولت آینده از روز اول باید کارش در موضوع اشتغال را آغاز کند، تصریح کرد: بر همین اساس ما همین الان سامانه ملی کارانه به آدرس www.kar96.ir را ایجاد کرده‌ایم و همه کارآفرینان و کسانی که به دنبال کار هستند با هر مهارت و تخصصی می‌توانند در این سایت ثبت‌نام کنند.

این در حالیست که پس از آغاز به کار این سامانه و بعد از گذشت حدود ۳۰ دقیقه از فعالیت سامانه مذکور، هکرها طی حملاتی در تلاش برای ایجاد اختلال در سامانه بودند.

براساس این گزارش، در ابتدای راه‌اندازی سامانه کارانه و در زمان حدود ۱۵ دقیقه از آغاز به کار آن، بیش از ۲ هزار نفر در سامانه مذکور ثبت نام کردند.

در همین حال، حسام الدین آشنا که به مرد پشت پرده عملیات روانی دولت معروف شده؛ سریعتر از بقیه دولتی ها نگران سامانه کارانه قالیباف شده است.

با وجود حملات هکرها برای اختلال در سامانه کارانه، آشنا نیز در همین باره نوشته است: « سایت موسوم به کارانه یک سیستم جمع آوری و پردازش اطلاعات شخصی است. مجوز راه اندازی چنین سایتی کجا صادر شده است؟ در صورتی که ایشان موفق به تصاحب مسئولیت ریاست جمهوری نشوند چه کسی مسئول سوء استفاده احتمالی از این داده هاست؟»

منبع: جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ایرانی IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۵
    2 11
    عوام فریبیه
    • عباس IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۵
      8 1
      اتفاقا رئیس دولت چهار سال قبل در بحث هسته ای عوام فریبی کرد... این طرح برای نجات ملت و مردم از شما 4 درصدی های بی اعتنا به ملت هست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس